פסח לכל המשפחה בסינמטק תל אביב

פסח לכל המשפחה בסינמטק תל אביב

הקרנות על פופים, סרטים מדובבים במסגרת מחווה להייאו מיאזאקי, סדנת מיניאטורות, קורסי פסח – פסקולים בקולנוע וסדנה מעשית לוידאוקליפים ומגוון סרטים לקטנים וגדולים 17 –

קרא עוד »
חגיגת פסח בכנרת

חגיגת פסח בכנרת

סדנאות מלאכות קדומות, סיורים, הצגות, סדנאות, טיולים ושלל הפתעות נוספות: חגיגת פסח בבית יגאל אלון בגינוסר על שפת הכנרת – חינם בכניסה חופשית באדיבות בנק

קרא עוד »
פארק תמנע_צילום יואב פלמה_640x426

פסח בערבה הדרומית

פסח בערבה הדרומית: מגוון פעילויות, טעימות וחגיגות בסימן החג במשך חודש שלם אפריל 2024 הערבה הדרומית המאופיינת בחקלאות מדברית ומתפארת ב-10 קיבוצים, מציעה שפע של

קרא עוד »
חוות הרוח בגלבוע - צילום שי מועלם_640x357

עמק המעיינות בפסח

עמק המעיינות נמצא בעונה הזו בשיא פריחתו. השנה, אחרי גשמי ברכה מרובים, הירוק אפילו ירוק יותר.. מבחר הצעות לפעילות פסח – ברחבי העמק חוות הרוח

קרא עוד »

מדריך למציאת אהבה באתרי היכרויות

מאת קרן גילת

בדיחה שרצה בוואטסאפ מספרת על חנות לגברים שבה ניתן למצוא גבר "שווה" יותר ככל שהקומה עולה. אלא שמי שמגיעה לקומה האחרונה – מגלה את הקץ'. הקץ' בבדיחה פונה אל הנשים, אבל הוא נכון לשני המינים – אל תחפשו בלי סוף. 

זוהי אחת הבעיות הנובעות מהתחושה שנוצרת מהשפע הגדול לכאורה שמציעים אתרי ההיכרויות הרבים המציפים את הרשת, שאולי האדם הבא או הבאה שנפגוש יהיו יותר יפים/חכמים/רגישים/רציניים, מה שגורם לרבים לא להתעכב יותר מדי על מישהו/י שאולי יש סיכוי איתו.

קושי נוסף שמביא איתו עולם ההיכרויות הווירטואלי הוא החשש ממעבר לעולם המציאותי. התוצאה היא שבפועל לא קל למצוא אהבה אמיתית באתרי היכרויות.

להלן מספר טיפים להתנהלות נכונה ואפקטיבית באתרי היכרויות:

באתרי ההיכרויות מתקיים שווין מגדרי

זה נכון גם לגבי נשים. אל תשבו ותחכו לפניות ואל תסתפקו בפניות שקיבלתן.

לנשים יש נטייה להאמין כי ה"חוקים" המגדריים, החלים מחוץ לאתר ההיכרויות, חלים גם בתוכו. חוקים לפיהם הגבר הוא זה שצריך להתחיל עם האישה, הוא זה שיבקש את מספר הטלפון והוא זה אשר יוזם את המפגש.

אלא שהחוקים האלה רלוונטיים רק מחוץ לאתרי היכרויות, וגם שם לא תמיד. באתרי ההיכרויות מתקיים שוויון מגדרי מוחלט. זה לא משנה מי יזם את הפנייה, מי הציע לעבור לטלפון, או מי הציעה להיפגש לקפה. הגברים באתרי היכרויות אף נוטים להתרשם מאוד מנשים שיוזמות פנייה, משום שהן יוצרות רושם של כאלו אשר יותר בטוחות בעצמן, יותר כייפיות ויותר עוצמתיות, וזה אטרקטיבי יותר.

 

מתנו את זמן השהות שלכם הבאתר היכרויות

השתדלו לא לבלות שעות רבות מדי יום באתרי היכרויות על מנת שלא תמצאו את עצמכם מיואשים מהר מדי.

הקדישו שעה אחת ביום לגלישה באתרי היכרויות. בשעה בה אתם שוהים באתר, העדיפו לפנות באופן יזום. אל תסתפקו ב"לייק" הדדי, אלא שלחו הודעה אישית.

פעמים רבות, פניות לא רלוונטיות מוציאות את החשק. נסו להתעלם מהפניות האלו (יש אתרים כמו האוקייקיופיד והטינדר שכבר לא רואים פניות לא רלוונטיות, אלא שההתכתבות מתאפשרת רק במצבים של "לייק" הדדי).

 

אפשר לפנות גם בצורה בנאלית

אין צורך להשקיע יותר מדי בניסוח הפניות שאתם שולחים. הפניות עצמן לא חייבות להיות מקוריות ויכולות להיות בנאליות לחלוטין. "היי, מה נשמע?", בהחלט יכול לעשות את העבודה. על פי נתונים סטטיסטיים, תזכו לתגובה אחת על כל 10 פניות, לכן, בשלב הפניות, היד צריכה להיות מאד קלה על ההדק. רק אם חוזרים לפנייה הראשונה שלכם, עשו מאמץ קצת יותר גדול, השקיעו יותר בהודעה הבאה.

 

אל תיעלבו אם לא חוזרים אליכם

רבים לוקחים אישית את העניין שלא חזרו אליהם, וחשים עלבון ודחייה. כאן המקום לעצור ולפתח חוסן רגשי כי למעשה לא היתה כאן דחייה בפועל. הסיבות שבגללן לא חוזרים להודעות הן רבות ומגוונות. יכול להיות שלאותו גבר או אישה היה בדיוק שבוע עמוס, עניין משפחתי שהעסיק אותו, הוא בדיוק החליף עבודה ואולי הוא או היא יצאו בדיוק אתמול לדייט עם מישהו או מישהי מהאתר ולכן הפסיקו להיכנס לקרוא הודעות באתר ההיכרויות ועוד ועוד. לעולם לא תוכלו לדעת בוודאות מדוע באמת לא חזרו להודעה שלכם, ולכן לא מתקיימת במצב הזה דחייה.

 

התמונות באתר צריכות להיות התמונות הטובות ביותר שלכם

בסופו של דבר, התמונות הן הדבר הכי מכריע באתרי היכרויות. מחקרים מעידים שהגברים כלל לא מסתכלים על מה שכתוב בכרטיס אלא רק על התמונות.

זכרו כי יש פחות חשיבות לתוכן אשר תכתבו, והרבה יותר משמעות לתמונה. זה הזמן להשקיע בתמונות טובות, ברורות, של פנים ושל גוף. כדאי להעלות לפחות תמונת פנים אחת בה בולט מבט העיניים המאושרות והחמות שלכן, ולפחות תמונת גוף אחת. לגבי בחירת התמונות שתעלו – מומלץ להתייעץ עם מכרים, כי אתם לא לגמרי אובייקטיבים לגבי עצמכם.

אל תאריכו בהתכתבויות באתר

ההתכתבות באתר צריכה להיות קצרה וממוקדת. לא מומלץ לתת לה להיגרר יותר מדי, משום שהרוב המכריע של ההתכתבויות באתרי היכרויות מתמוססות ולא מבשילות לכדי מפגש. לכן, ברוח טובה, חיובית וחייכנית, באדיבות ובעדינות, אך גם באסרטיביות, בקשו בשלב מוקדם של ההתכתבות את מספר הטלפון. זכרו כי אין חשיבות מי זה יהיה שיבקש את הטלפון. במובן הזה מתקיים שיוויון מגדרי מוחלט באתר.

עברו לווטסאפ ומשם לשיחת טלפון. לאחר התכתבות קצרה בוואטסאפ, מצאו את ההזדמנות להציע שיחת טלפון, או פשוט התקשרו. זכרו כי אין חשיבות מי ירים את הטלפון הראשון, ממילא אינכם מכירים, וממילא איננו יודעים אם זה יבשיל לדייט.

 

דברו בטלפון לפני הפגישה

לא מומלץ להיפגש ללא שיחת טלפון לפני כן, זאת על מנת שתוכלו להבין יותר מי האדם שמולכם לפני המפגש פנים מול פנים. גוון הקול או סגנון הדיבור יכולים לפעמים להכריע את הכף לכאן או לכאן.

יחד עם זאת, לא מומלץ שהשיחה תימשך יותר מ-20 דקות לכל היותר. זמן זה אמור להיות מספק בכדי להחליט אם מתאים לכם להיפגש או לא. עדיף לחסוך עוגמות נפש וציפיות מיותרות אשר נבנות במהלכן של שיחות ארוכות.

קבעו פגישה במהלך שיחת הטלפון, ובמידה שהחלטתם כי אתם מעוניינים להיפגש, חשוב לקבוע יום, שעה ומקום. מומלץ לא לסיים את השיחה ב"נדבר", כי זה עלול להתמוסס בעולם אינסטנט שאנו חיים בו, ולא בהכרח אומר דבר על מידת רצינותו של הבחור/ה לגבייך, שהרי עוד לא נפגשתם. גם בשלב הזה, אין חשיבות למי אשר מציע להיפגש וקובע. הציעו איפה להיפגש.הביעו את רצונכם ודאגו לצקת את הצבע שלכם/ן.

זכרו כי אין גבר או אישה מושלמ/ת, וגם אין זוגיות מושלמת. הכימייה, אם תתרחש, עשויה לקרות במפגש עצמו.

קרן גילת היא מאמנת ליצירת זוגיות, יועצת מקצועית ומנחת מיזם ההיכרויות TWOgether המציע קורס משנה גישה בו תבינו מה תוקע אתכם, אילו דפוסים מנהלים אתכם ומה האמונות השגויות שעשויות להכשיל מליצור זוגיות ארוכת טווח. לאחר הקורס תוזמנו להצטרף לקבוצת הפרימיום באתר https://twogether.co.il/ 

קופון ךחופשה בברלין מבצעים

חופשה בברלין

ברלין הפכה בשנים האחרונות ליעד מועדף על תיירים, והמקום המועדף על הישראלים לטיולי שופינג, חיי לילה, מסיבות, מוזיאונים ועוד. ברלין היא אחת הערים היפות, המגוונות

קרא עוד »
טיול משפחות לפארק דיסנילנד

חופשת חגים באמסטרדם

העיר הכי כיפית באירופה   אוי אמסטרדם… העיר הכי כיפית באירופה שיש בה הכול. שייט בתעלות, שופינג בפריימרק, שוק אלברט קאופ הססגוני, טיול אופניים בוונדל

קרא עוד »
דילים ללונדון

דילים ללונדון

לונדון בחגים   חופשה בלונדון – שופינג, מחזות זמר מרהיבים, אתרים מפורסמים, מגוון אטרקציות, חנויות אופנה ואווירה יוצאת דופן בניחוחות הפיש אנד צ’יפס. החבילה כוללת:

קרא עוד »

טיפולי פנים ביחידה לדרמוקוסמטיקה של לילך קפלן תל אביב

*שדירת המבצעים*קופונים, מבצעים והנחות*שדירת המבצעים*   טיפולי פנים ביחידה לדרמוקוסמטיקה לילך קפלן       מי שנחשבת למומחית בתחום האנטי-אייגי’נג והקוסמטיקה, לילך קפלן, בעלת היחידה לדרמו-קוסמטיקה,

קרא עוד »
דילוג לתוכן