יומני החנונית 15 עטיפה קדמית

יומני החנונית 15 הגיע לחנויות

סיפורים מהחיים על חופשה מפריז, לא כל כך נוצצת רייצ'ל רנה ראסל מוציאה לאור ספר נוסף בסדרת רבי המכר הבינלאומיים "יומני החנונית". גם הפעם גיבורת

קרא עוד »
פסח לכל המשפחה בסינמטק תל אביב

פסח לכל המשפחה בסינמטק תל אביב

הקרנות על פופים, סרטים מדובבים במסגרת מחווה להייאו מיאזאקי, סדנת מיניאטורות, קורסי פסח – פסקולים בקולנוע וסדנה מעשית לוידאוקליפים ומגוון סרטים לקטנים וגדולים 17 –

קרא עוד »
חגיגת פסח בכנרת

חגיגת פסח בכנרת

סדנאות מלאכות קדומות, סיורים, הצגות, סדנאות, טיולים ושלל הפתעות נוספות: חגיגת פסח בבית יגאל אלון בגינוסר על שפת הכנרת – חינם בכניסה חופשית באדיבות בנק

קרא עוד »
פארק תמנע_צילום יואב פלמה_640x426

פסח בערבה הדרומית

פסח בערבה הדרומית: מגוון פעילויות, טעימות וחגיגות בסימן החג במשך חודש שלם אפריל 2024 הערבה הדרומית המאופיינת בחקלאות מדברית ומתפארת ב-10 קיבוצים, מציעה שפע של

קרא עוד »

ט"ו באב – הטרנדים הכי חמים של החתונות 

תערוכת MARRY LAND

חתונות הן כבר מזמן לא רק אירוע משפחתי למיסוד האהבה, אלא הפקת ענק שמציעה אפקטים ואטרקציות: תמונת סלפי המונית, כוסות עם תמונה של האורחים, קוקטייל פירות עם תמונה, בושם וריח ייחודיים לחתונה.

כל ההצעות האלה לשדרוג יום האהבה הפרטי שלכם יוצגו ב-Marry land 2019 – אירוע חתונות גדול ונוצץ שיתקיים ב-31/8 ויציע עשרות טרנדים וגימיקים.

מדובר באירוע שיתקיים זו הפעם השנייה בארץ, ויועבר כולו בלייב שואו המשלב בין חוויית חתונה ייחודית לבין אטרקציות קולינאריות של מעל 60 ספקי חתונות, המציגים את הטרנדים שלהם בדוכנים מעוצבים ומושקעים לצד תוכן יוצא דופן.

 

Cue adio isrel – מופע תאורה מהטלפונים

אפליקציה Cuelive של מופע תאורה דרך הנייד וכן אפשרות לעשות סלפי המוני ולשתף הכל דרך הסמארטפון האישי. הקהל מפעיל את הטלפון הסלולארי במהלך האירוע באמצעות אפליקציה שהוא מוריד מראש. מדובר בסאונד אולטראסוני המשודר בתדר של 17 מגה-הרץ שאוזן האדם אינה שומעת, אך מכשירים אלקטרוניים יכולים 'לשמוע' אותו ולהגיב אליו. כך תוכלו להרים מופע תאורה מהטלפונים או תמונת סלפי המונית מסונכרנת. אלפי תמונות סלפי שעולות באותו הזמן למדיות החברתיות השונות.

 

כוסות עם תמונות של האורחים

חברת printfactory מציעה כוסות מודפסות עם תמונות של החתן כלה או של אורחי האירוע.  התמונות עוברות לגרפיקאי שמעצב אותן והן מודפסות בחום על גבי כוסות שניתנות במתנה לאורחים.

 

בושם במיתוג אישי

מותג הבישום של SHEINVALD מציע בושם במיתוג אישי. מדובר ביצירת בושם ועיצוב אריזה מיוחדת עבור החתן כלה, עם תאריך החתונה ותמונה משותפת, שכל אורח באירוע יקבל כמתנה.

 

תכירו את הלימבוס החדש

מיניבוס מפואר שיש בו כורסאות מפנקות, שקעי usb, בר משקאות עם מכונת קפה, טלוויזיה עם מסך ענק ועוד המון פינוקים (עד 15 משתתפים).

 

ארטבלוק

על ארטבלוק כבר שמעתם? מדובר בעסק חברתי אשר חרט על דגלו העצמת נוער בסיכון גבוה, על-ידי עיסוק בתחום האירועים. מדובר על עמדות הבלוקים שמשדרגות כל אירוע והופכות אותו לחוויה בלתי נשכחת.

 

הגלידה הטבעונית ILO שתגיע לכל אירוע

אלי ורותם יעקובוביץ עלו לארץ מצרפת לקיבוץ בצפון, עם הרעיון לייצר גלידה על בסיס חלב קוקוס, שעליה כבר חשבו בפריז והתחילו לעבוד ולפתח את המתכונים. במפעל שהוקם בקיבוץ הגושרים, המתבסס על מתכונים שהותאמו לחיך הישראלי, מייצרים אלי ורותם גלידה טבעית בעבודת יד מחלב קוקוס וסירופ אגבה אורגני, גלידה בריאה, טבעית וטבעונית עם כשרות.

בין הטעמים תמצאו: גלידת שוקולד עם פצפוצי שוקולד, גלידת פיסטוק עם קראנץ' פיסטוק קלוי, גלידת וניל קוקוס אקזוטי, גלידת קרם קוקוס עם פירות יער.

 

ג'ול ומקל הקסמים HOOPLAY

ג'ול היא רקדנית הולה-הופ מוכשרת, אשר צירפה לריקוד שלה אורות וביחד יצרה אווירה מהפנטת. מדובר במיצג חדשני שלא נראה כמותו של שוטטות בחלל עם מקל המחובר בחוט לגוף ובריקוד נראית כמרחפת באוויר ויוצרת אשליה  של צורות בחלל.

 

פסל חי

מישל תם, בעלת ותק רב בתחום של מיצגי פסלים חיים, יוצרת פסלים חיים.

 

בר פיצוחים

לאוהבי הפיצוחים תכירו את GONUTS – יוזמה של הזוג שריתה וגבי גרינפלד שהקימו חנות און ליין לפיצוחים עד הבית וכעת החליטו לשדרג את החוויה עם בר פיצוחים מיוחדים ובריאים, המבוססים על קלייה טרייה וייחודית. הבר המעוצב מציע מגוון רחב של סוגים החל מפיצוחים קלויים או טבעיים, ללא גלוטן, מבחר עשיר וטעים של פירות יבשים ואף נשנושי בריאות איכותיים וכשרים בהשגחת הרבנות.

 

המלביה

המצאה מתוקה של שני חברים. מדובר בעגלת מלבי המגיעה לכל אירוע, יחד עם כל האקססוריז, התוספות והרטבים המוכרים, מרוטב הלימון, וניל קינמון, קרמל ועד הקלאסי הפטל רימון המוכר.

 

רקדנית עם תאורת לדים

מיכל גלקברג – רקדנית עם תאורת לדים המחליפה תלבושות שונות שזוהרות. התלבושות נתפרו עבורה בהתאמה אישית והיא מפעילה אותן תוך כדי שהיא רוקדת ריקודי בטן.

 

פנינת המתוק

לאוהבי הפירות של הקיץ, שירות ייחודי של קייק פירות לאירועים הכולל 21-15 סוגי פירות עונתיים ומגוון רחב של פירות טרופים ואקזוטיים. מדובר בקייק הבנוי כשתי קומות, המציע מגשי ענק, עליהם מגישים פירות, ממתקים ובימי הקיץ גם ארטיקים.

את כל הגימיקים של עולם האירועים תוכלו לפגוש באירוע MARRY LAND 2019 שיתקיים במוצאי שבת ה-31.8 ב'אמיליה' גן אירועים בראשון לציון.

MARRY LAND 2019

לעמוד הפייסבוק

קופון ךחופשה בברלין מבצעים

חופשה בברלין

ברלין הפכה בשנים האחרונות ליעד מועדף על תיירים, והמקום המועדף על הישראלים לטיולי שופינג, חיי לילה, מסיבות, מוזיאונים ועוד. ברלין היא אחת הערים היפות, המגוונות

קרא עוד »
טיול משפחות לפארק דיסנילנד

חופשת חגים באמסטרדם

העיר הכי כיפית באירופה   אוי אמסטרדם… העיר הכי כיפית באירופה שיש בה הכול. שייט בתעלות, שופינג בפריימרק, שוק אלברט קאופ הססגוני, טיול אופניים בוונדל

קרא עוד »
דילים ללונדון

דילים ללונדון

לונדון בחגים   חופשה בלונדון – שופינג, מחזות זמר מרהיבים, אתרים מפורסמים, מגוון אטרקציות, חנויות אופנה ואווירה יוצאת דופן בניחוחות הפיש אנד צ’יפס. החבילה כוללת:

קרא עוד »

טיפולי פנים ביחידה לדרמוקוסמטיקה של לילך קפלן תל אביב

*שדירת המבצעים*קופונים, מבצעים והנחות*שדירת המבצעים*   טיפולי פנים ביחידה לדרמוקוסמטיקה לילך קפלן       מי שנחשבת למומחית בתחום האנטי-אייגי’נג והקוסמטיקה, לילך קפלן, בעלת היחידה לדרמו-קוסמטיקה,

קרא עוד »
דילוג לתוכן