יומני החנונית 15 עטיפה קדמית

יומני החנונית 15 הגיע לחנויות

סיפורים מהחיים על חופשה מפריז, לא כל כך נוצצת רייצ'ל רנה ראסל מוציאה לאור ספר נוסף בסדרת רבי המכר הבינלאומיים "יומני החנונית". גם הפעם גיבורת

קרא עוד »
פסח לכל המשפחה בסינמטק תל אביב

פסח לכל המשפחה בסינמטק תל אביב

הקרנות על פופים, סרטים מדובבים במסגרת מחווה להייאו מיאזאקי, סדנת מיניאטורות, קורסי פסח – פסקולים בקולנוע וסדנה מעשית לוידאוקליפים ומגוון סרטים לקטנים וגדולים 17 –

קרא עוד »
חגיגת פסח בכנרת

חגיגת פסח בכנרת

סדנאות מלאכות קדומות, סיורים, הצגות, סדנאות, טיולים ושלל הפתעות נוספות: חגיגת פסח בבית יגאל אלון בגינוסר על שפת הכנרת – חינם בכניסה חופשית באדיבות בנק

קרא עוד »
פארק תמנע_צילום יואב פלמה_640x426

פסח בערבה הדרומית

פסח בערבה הדרומית: מגוון פעילויות, טעימות וחגיגות בסימן החג במשך חודש שלם אפריל 2024 הערבה הדרומית המאופיינת בחקלאות מדברית ומתפארת ב-10 קיבוצים, מציעה שפע של

קרא עוד »

חנוכה בסינמטק תל אביב: פסטיבל תל אביב הבינלאומי ה-19 לסרטי ילדים וילדות

פוסטר פסטיבל סרטי הילדים והילדות (1)

הפסטיבל יעסוק השנה בנושא סרטים בעקבות ספרים ויתקיים במתכונת היברידית

סרטים מדובבים בהקרנות טרום בכורה ; קלאסיקות של סרטים בעקבות ספרים ; סדרות בהקרנות טרום בכורה חגיגיות של כאן חינוכית ; הקרנות רגישות בשיתוף עם עמותת מקומות שמורים; הצגות ; מפגשי אמן ; סדנאות ; הקרנות סרטים באונליין ; קורסים ; חידונים ועוד שלל פעילויות

13 – 16 בדצמבר 2023

סינמטק תל אביב

מחירים: 30 ₪ לסרטים וכיתות אומן ו- 40 ₪ להצגות ולסדנאות. מחיר סרטים אונליין 20 ₪ הטבות למחזיקי דיגיתל ואפשרות לכניסה חופשית למשפחות מפונות.

לינק לעמוד הפסטיבל המרכז

לטובת הילדים והילדות יתקיים גם השנה פסטיבל תל אביב הבינלאומי ה-19 לסרטי ילדים וילדות של סינמטק תל אביב. הפסטיבל המתקיים מדי שנה בחג החנוכה, מביא למסך את מיטב סרטי הילדים מהארץ ומהעולם. השנה לאור המצב יתקיים הפסטיבל באופן היברידי וחלק מהסרטים יהיו זמינים לקהל אונליין, בערוץ ה- VOD של הסינמטק. הפעילות תתקיים בהתאם להנחיות הביטחוניות המשתנות.

התוכנית העשירה תתן דגש השנה על הנושא "סרטים בעקבות ספרים" ושלל הקרנות וסדנאות יתקיימו בנושא. הפסטיבל מתאים לילדים במגוון גילאים החל מגיל שנתיים ולכל המשפחה.

במהלך ארבעת ימי הפסטיבל יתקיימו הקרנות טרום בכורה של סרטים מדובבים נבחרים, סדרות של 'כאן חינוכית' בהקרנות טרום בכורה בנוכחות היוצרים והכוכבים, הקרנות רגישות בשיתוף עם עמותת מקומות שמורים עבור קהל ממגוון נוירולוגי, הצגות ילדים, מפגשי אמן, סדנאות, קורסים, שעות סיפור, חידונים, עמדות יצירה, עמדות מסך ירוק והדלקת נרות קהילתית מדי יום!

דינה פלד, מנכ"לית סינמטק תל-אביב: "מתוך אמונה גדולה בכוחה של תרבות לסייע לחוסן הלאומי ולהעניק, ולו במעט, תחושה של חזרה איטית, מדודה ומינימלית לשגרה, אנחנו פותחים את שערינו בפסטיבל שמטרתו לעשות קצת טוב לילדים ומבוגרים כאחד. מקווים לראות הרבה אנשים מחייכים איתנו".

נוי לוין, מנהלת אמנותית פסטיבל תל אביב הבינלאומי לסרטי ילדים וילדות: ״אנחנו שמחות להזמין אתכם ואתכן לבלות איתנו את חנוכה בפסטיבל הבינלאומי ה-19 לסרטי ילדים וילדות. השקענו בו הרבה מחשבה כדי לתת לכם את האפשרות לחוות את היצירה הקולנועית גם מהצד של הקהל וגם מהצד של היוצרים והיוצרות. הפעילויות בפסטיבל מתאימות בעיקר לגילאי 2-12, ואנחנו מאמינות שרבים מהתכנים יכולים לעניין גם את הנוער והמבוגרים שבינינו״.

הפסטיבל יקרין השנה סרטי אנימציה מדובבים חדשים ובטרום בכורה: בית ספר לחיות מדברות – סרט ההמשך ללהיט "סוד החיות הקסומות" המבוסס על סדרת הספרים הבינלאומית המצליחה, צוות ג'ונגל מטריפים ת'עולם – סרט המשך ללהיט "צוות ג'ונגל כח הצלה", מאווקה נסיכת היער – סרט על נימפת יער שמבוסס על אגדה אוקראינית על הקסם שיש בטבע ובאהבה, תעלול של משלוח – סרט ההמשך ללהיט "תעלול של טיול" וחתול במוזיאון – הצטרפו לווינסנט החתול ומוריס העכבר למסע מופלא, בו אומץ וחברות תופסים את מרכז הבמה.

הפסטיבל נותן זרקור לסרטי קולנוע בינלאומיים שיוקרנו בבכורה ארצית – אוקיי, תודה, ביי – סרט הולנדי מצחיק ומרגש על חברות ייחודית ואמיצה בין שתי נערות מתבגרות חירשות. בסיום הסרט תתקיים שיחת זום עם הבמאית. טוטם – מסע מרגש ואמיץ של גילוי עצמי של נערה צעירה. בסיום הסרט תתקיים שיחת זום עם הבמאי. חלום של רובוט – סרט אנימציה רב-קסם וצובט לב לקטנים וגדולים כאחד, על הכמיהה לידידות ועל היכולת להתמודד עם מה שהחיים מזמנים לנו ועוד.

סדנאות שונות ומיוחדות המביאות לידי ביטוי את הקשר שבין קולנוע לספרים יתקיימו גם הן כמו: סדנת יצירה בהשראת הכבש השישה עשר, סדנת יצירת אנימציית סטופ-מושן, סדנת הכנת ספר פופ-אפ של הארי פוטר, סדנת איפור עם ליאת שיינין, המאפרת הראשית של ארץ נהדרת, איך הופכים ספרי ילדים אהובים לסדרת טלוויזיה מצליחה? עם הסופרת גליה עוז כלת פרס ראש הממשלה, שסדרת הטלוויזיה המצליחה "שקשוקה" מבוססת על ספריה, סדנת גלגל הקסם – בואו לבנות צעצוע בן 200 שנה ולראות איך אוסף של ציורים הופכים לסרט! ביחד נגלה את גלגל הקסם המייצר אשליה של תנועה באמצעות סדרה של תמונות. הסדנה כוללת הסברים, צפייה בדוגמאות וערכה אישית לבניית זיאוטרופ. סדנת צילום בסמארטפון – סדנת צילום חווייתית בה נלמד לבטא רגשות ורעיונות באמצעות תמונות, איך מעצבים עולם כתוב? סדנה עם עידו דולב, המעצב האמנותי של כראמל וילדי בית העץ, סדנת משחק וסדנאות נוספות.

הפסטיבל ימשיך השנה את שיתוף הפעולה עם 'כאן חינוכית' ויוקרנו בו פרקים מתוך מגוון סדרות בהקרנות טרום בכורה ומפגשים עם היוצרים והשחקנים. למשל – בני מצווה – הקרנת פרק ומפגש עם היוצרים והשחקנים, להציל את חיות הבית – הקרנת פרקים מהעונה החדשה ומפגש עם היוצרים, מקיף מילאנו – עונה חדשה כולל מפגש עם היוצרים והשחקנים, שקשוקה – עונה חדשה, כראמל – הקרנת פרק מהעונה החדשה ומפגש עם היוצרים, והקרנת פרקים מהעונה החדשה של מסעדת בונבון של ערוץ ניקלודיאון ומפגש עם השחקנים.

סרטים קלאסים בעקבות ספרים – ספיישל דוקטור סוס – הקרנת הסרטים הורטון שומע מישהו והלורקס, כולל מפגש חוויתי על הסופר. בנוסף, הסרטים מטילדה ופיטר פן.

הצגות המשלבות וידאו יוצגו גם הן, ההצגה לואיסה של תיאטרון הקרון – סיפור מרגש ומצחיק על קבלה עצמית וקבלת האחר, המשלב לייב וידאו, אנימציה, הפעלת בובות, משחק ומוסיקה חיה. זו אמנם הצגת ילדים, אך היא תיגע בכל מי שלב פועם בגופו, בכל גיל. הכינה נחמה – עיבוד בימתי ייחודי וחדשני לספר הילדים האהוב והקלאסי של מאיר שלו. חוויית תיאטרון מרהיבה, בשילוב טכנולוגיית תיאטרון בובות דיגיטלי ייחודי לתיאטרון המדיטק.

 

 

 

קורסים בחנוכה – לכיתות ג' – ו' – איך אפשר להשתמש בקולנוע כדי לספר סיפורים. בעזרת כלי הקולנוע השונים, צילום, עריכה, מוזיקה ומשחק נלמד איך לקחת סיפור אמיתי שקרה לנו ולהפוך אותו לסרט. לכיתות ד' – ט' – משיר לתמונה – בשלושה ימים נכתוב, נצלם ונערוך קליפ ללהקה אמיתית. את הסדנאות תעביר הבמאית בטינה פיינשטיין בעלת ניסיון בעשיה דוקומנטרית וקליפים מעל 20 שנה.

התכנים באונליין – חידון טריוויה בכניסה חופשית בנושא ״סרטים בעקבות ספרים״ בהנחיית ״אוכלי סרטים״, חברי פודקאסט הבית של הסינמטק. בנוסף, הקרנות של סרטים ישראלים (בתשלום) כמו – איפה אלה קרי ומה קרה לנוריקו-סאן?, גויאבות, האוצר מעבר לנהר, אבוללה והרפסודה. סרטי אנימציה נבחרים בדיבוב לעברית (בתשלום) – מסביב לעולם ב- 80 יום, המופלאה – הרפתקאות ליידי באג וחתול שחור, ארנגול ושודדי האוצר האבוד, קינג, חברים עד השמים וצ'ארלי יוצא להרפתקה.

נגישות בפסטיבל – פסטיבל סרטי הילדים מכבד כרטיסי פטור מתור. במהלך הפסטיבל יהיה בסינמטק אזור שקט אליו ניתן לגשת בכל שלב במידה וילדכם זקוקים להפסקה. ניתן לקבל מראש באתר תמונות של המקום שמכינות את הקהל למה לצפות עם ההגעה למקום. צוות הפסטיבל עבר תדרוך בנושא תמיכה בקהל ממגוון נוירולוגי ונמצא במקום לסייע.

 

במהלך ההקרנות הרגישות בלבד: התאורה באולם לא תהייה חשוכה לחלוטין והווליום יהיה מעט חלש יותר. בכניסה לאולם יהיה ניתן להשאיל אוזניות חוסמות רעש. במהלך ההקרנות יהיה ניתן לצאת, להסתובב ולהשמיע קולות. בעמוד ההקרנה הרגישה ניתן לקרוא רשימת טריגרים פוטנציאליים שעלולים להפריע לחווייה מיטבית.

הישיבה בהקרנות אלה לא מסומנת.

 

את ההקרנות הרגישות ניתן למצוא בקטגוריה מיוחדת באתר.

ההנגשה בשיתוף עמותת מקומות שמורים, המתמחה בהנגשת אמנות ותרבות לקהל ממגוון נוירולוגי.

 

פסטיבל תל אביב הבינלאומי ה-19 לסרטי ילדים וילדות | 13 סינמטק תל אביב |  – 16 בדצמבר 2023

מחירים: 30 ₪ לסרטים וכיתות אומן ו- 40 ₪ להצגות ולסדנאות. מחיר סרטים אונליין 20 ₪. הטבות למחזיקי דיגיתל ואפשרות לכניסה חופשית למשפחות מפונות

לרכישה ופרטים נוספים: עמוד הפסטיבל > https://www.cinema.co.il/%d7%a4%d7%a1%d7%98%d7%99%d7%91%d7%9c-%d7%99%d7%9c%d7%93%d7%99%d7%9d-23/

קופון ךחופשה בברלין מבצעים

חופשה בברלין

ברלין הפכה בשנים האחרונות ליעד מועדף על תיירים, והמקום המועדף על הישראלים לטיולי שופינג, חיי לילה, מסיבות, מוזיאונים ועוד. ברלין היא אחת הערים היפות, המגוונות

קרא עוד »
טיול משפחות לפארק דיסנילנד

חופשת חגים באמסטרדם

העיר הכי כיפית באירופה   אוי אמסטרדם… העיר הכי כיפית באירופה שיש בה הכול. שייט בתעלות, שופינג בפריימרק, שוק אלברט קאופ הססגוני, טיול אופניים בוונדל

קרא עוד »
דילים ללונדון

דילים ללונדון

לונדון בחגים   חופשה בלונדון – שופינג, מחזות זמר מרהיבים, אתרים מפורסמים, מגוון אטרקציות, חנויות אופנה ואווירה יוצאת דופן בניחוחות הפיש אנד צ’יפס. החבילה כוללת:

קרא עוד »

טיפולי פנים ביחידה לדרמוקוסמטיקה של לילך קפלן תל אביב

*שדירת המבצעים*קופונים, מבצעים והנחות*שדירת המבצעים*   טיפולי פנים ביחידה לדרמוקוסמטיקה לילך קפלן       מי שנחשבת למומחית בתחום האנטי-אייגי’נג והקוסמטיקה, לילך קפלן, בעלת היחידה לדרמו-קוסמטיקה,

קרא עוד »
דילוג לתוכן